Karta grafikwn

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Wed Oct 30 04:22:06 EET 2002

Afou sta8eropoihsa kapos to neo mou sistima (bgazontas ton ena IDE disko
pou ypoptebomoun apo polyyyyyyy paliotera oti eitan h aitia gia pola
problimata asta8eias) eir8e h wra na arxisw na skeftome pws 8a jodepsw
ta xrimata pou 8a parw prin ta parw. (einai ayto pou lene.... Eso
etimos.... Eeee se dikia mou ekdosh) 8-)

Gia ayto ton logo rwtaw ki esas gia na mou pite an mporeite poia 8eorite
san thn kaliterh lish gia ena sistima me litourgiko sistima linux pou
san kirio skopo 8a exei na me krata pareoula ta kria bradia tou ximona
me DVD's kai Divx.

H yparxousa karta krinete toulaxiston aneparkhs an oxi epikindinh....
Prokite gia mia S3 virge/DX se PCI diablo kai otan kouniete kati entona
sthn o8onh parousiazonte spasimata ston hxo (katalabenete twra oti den
mporeis na deis DVD me ayton ton tropo).

Gia thn wra prosanatolizome se kati me ATI (alla oxi idietera akribo kai
isos se modelo all in wonder an einai dinath h xrisimopoihsh ths
dinatotitas Video in)

Enoeite oti KAI h karta ayth den 8a dei pote MS windows..... Ta mona
windows pou 8a dei 8a einai X-windows kai 8a paizei video apo DVD h Divx

Akouw protaseis
(an kai eimai ligo of topic nomizw opote kalitera se prosopiko. Mhn
anakalipsoume oti exoume kai fanatikous tis mias h ths allhs eterias
kataskebhs GPU edopera.... kai paroun fotia ta mails pali.) 8-)

Sidhropoulos A8anasios
msx