asirmato logitech usb mouse me gemates mpataries !!

Panagiotis Papadakos papadako at csd.uoc.gr
Tue Oct 29 23:43:05 EET 2002

Oxi h parametros CONFIG_USB_HIDINPUT mpike meta ton 2.4.19-pre5 an
thimamai kala.

Prosexe an thes na energopoioseis to HID input layer(mouse, keyboards..)
prepei na exeis sto USB support tou purina ta exis:

USB Human Interface Devices (HID)
(m) USB Human Interface Device (full HID) support (CONFIG_USB_HID)
(y) HID input layer support	(CONFIG_USB_HIDINPUT)

kai episis sto Input core support
(m) Input core support	(CONFIG_INPUT)
(m) Mouse support	(CONFIG_INPUT_MOUSEDEV)

Kathe fora pou kaneis anavathmisi ston pirina kalo einai na min kaneis
kateutheian compile me to palio sou .config alla na grapheis ena
make oldconfig. Etsi tha mporeis na rithizeis oles tis kainourgies
parametrous tou configuration tou pirina.

An thes steile mou to .config tou pirina sou na to koitaxo...

Filika
	Panagiotis Papadakos