/bin/cp: Argument list too long

I.Ioannou roryt at argeas.cs-net.gr
Tue Oct 29 09:47:01 EET 2002

On Mon, Oct 28, 2002 at 11:05:02PM -0500, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Eeeyxaristw! Ayth htan h lysh. Gia kapoio logo (pou den ton katalabainw kai
> den mou aresei ka8olou), diafores aples entoles se ekeina ta directories (me

Mhn se parakseneuei. To shell prepei na kanei expand ta arguments gia na
ta dwsei sto programma. Alla h buffer gia command line arguments den exei apeiro mhkos.
Xwraei arketa, oxi para polla (kai pou na douleues se px Xenix h sco unix :-) ).
Gia auto h praktikh se autes tis periptwseis einai kapoies apo tis lyseis pou
hdh sou aneferan (for loop, cp -avf klp). To kalo me to unix shell einai oti exei
polles tetoies enalaktikes lyseis.

roryt