/bin/cp: Argument list too long

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Tue Oct 29 03:22:01 EET 2002

On Mon, Oct 28, 2002 at 07:29:15PM -0500, Alexandros Papadopoulos wrote:

> Geia saaaas.
>
> Ta katafera gia akoma mia fora na dialysw to systhma mou. More about that
> later.
>
> Twra ayto pou me apasxolei einai giati otan paw na antigrapsw enan fakelo me
> ~12000 arxeia mesa, pairnw thn ekshs apanthsh:
>
> [alex at localhost ~/Mail2/.Linux.directory/Hellug/cur]$ cp *
> /home/alex/Mail/HELLUG/cur/
> bash: /bin/cp: Argument list too long
>
> ...kai pws mporw na to kseperasw?
>
> Eyxaristw

Se aytes tis periptwseis kalyteo einai na koitas tn epilogh --help stis
entoles (dld to cp --help), h kalytera to "man help".

Vasika ayto pou thes einai to cp -R sourcedir/ destinationdir/
alla kalytera xreisimopoiese to cp -a sourcedir/ destinationdir/
epeidh me ayton ton tropo diathrounte h idiokthsia kai oi adeies.

Pio sygkekrimena gia na doulepsei ayto pou egrapses pano dyatypose to
san  "cp -a . /home/alex/Mail/HELLUG/cur/"

Fanis