Multiple php.ini files.

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Fri Oct 25 13:31:01 EEST 2002

On Fri, 25 Oct 2002 13:07:55 +0300 Kekes Stamatis <skekes at kosmoslink.gr> wrote:

>  Geia xara,
>  Se enan server me apache-1.3.26 kai mod_php apo php-4.1.2 statical
> linked exo ftiaksei ena php.ini pou na exei register globals Off gia
> kapoio programma pou to xreiazotan. Kapoio allo omos pou idi ypirxe kai
> xreiazotan tis globals arxise na ksernaei kalapodia ( tou styl oti to
> username einai adeio )molis energopoiisa tis globals den trexei to proto.
> I lisi einai na exo dyo php.ini arxeia. Kserei kaneis sas mipos ton
> tropo na to kano xoris na exo dyo versions apache sikomenes epano ??
>  Filika
> [...]

I lisi den einai na exeis dio php.ini. Vasika i lisi 8a itan na diavaseis to manual tis php.

Epeidi simera omos me exei piasei mia tasi filikotitas, arkei to

php_value register_globals Off|On

sto virtualhost aftou pou 8es na diaforopoieis.
(elpizo na min kaneis copy/paste)

--
Vagelis Papadogiannakis
http://www.wise.gr