[SOLVED] Apenergopoihsh DMA se CD-RW

Mixalhs Menegakhs admin at www0.org
Fri Oct 25 06:00:02 EEST 2002

On Thu, Oct 24, 2002 at 11:42:10PM +0300, Nikolaos Dionysopoulos wrote:
> Πολύ απλά, λοιπόν, του είπα να μην κάνει αυτόματα ενεργοποίηση του DMA
> στα IDE και ενεργοποίησα με το χέρι το DMA  στους σκληρούς μου.

Το feature της (απ)ενεργοποίησης του dma στο boot υπάρχει για τέτοιες
περιπτώσεις κακοφτιαγμένων drivers ή hardware που δεν επιτρέπουν `on
the fly' αλλαγές ή απλά δε μπορούν να δουλέψουν σωστά με dma.

>..και ενεργοποίησα με το χέρι το DMA  στους σκληρούς μου.

Yπάρχει kernel option αν δεν κάνω λάθος να ισχύει μόνο στα cd/dvd drives
η απενεργοποίηση, ώστε να μη χρειάζεται καν η χρήση του hdparm σε μερικές
περιπτώσεις(για τα υπόλοιπα drives, αν και συνήθως θα υπάρχει ένα έξτρα
dvd drive π.χ. που θα χρειαστεί dma ενεργοποίηση).

- mike

υγ. Ο Steve S. το είχε προτείνει αυτό, εμμέσως πλην σαφώς.