WebDAV (Web folders) και iptables[SOLVED]

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Thu Oct 24 23:03:01 EEST 2002

Hello all,
To provlima lithike!!!
Sas endiaferei na sas po ,pws h MS ta ekane pali skata??
Sas defualt answer exw 1 ara proxwro.

Prvta ligo feedback.
Ti einai ta webfolders, einai ena API to opoio onomazete OLE DB Provider
for INternet Publishing.
Yparxoyn 2 protokola to IETF standard WebDAV kai to Microsoft FrontPage
protocol.
Me apla logia meso Web folders mporeis na exeis local diaxeirish arxeivn ta
opoia vriskontai "pisw"-servirontai
apo ena Web server.
Epeidh iparxoun 2 protocols otan ksekinas ta web folders afta erxizoun mia
diergasia pou legete
"discover process" gia na dw me poio protocol tha milisoun me ton Web
server.
Na anaferv olles aftes douleie ginontai me extra commands pou exoun mpei to
http protocol.
APo default ta windows psaxnoun prvta na doun an o web server ipostirizei
Front page extetions
an oxi pane se WebDAV. Sthn diakiamou periptwsh o apenanti htas enaw MS
server.
Kanontas dokimes diapistvsa oti, me ena programma pou legete "web driver"
to opoio einai webdav client
mporousa na dw ta web folders xwris kanena provlima kai malista mesa kai
apo proxy(squid 2.3stable7).
Parathrisa pws o WEB server prospathouse na kanei polla connentions kai
etsi psiliatsika
kai evala RELATED sto rule gia ta paketa me --sport 80 pou erxontai apo to
internet kai pane
sto eswteriko diktio. Egv eixa ESTABLISHED dioti afto einai kai to logika
apaitoumeno.
Prosopika to state RELATED den to poli empistevomai dioti den mou dinei
elegxo sta extra connection
pou epitrepei kai gia afto to exw mono sta rules gia FTP.
Me to RELATED epekse mia xara kati to opoio poli periergo kai kapoia patata
ginetai me ta windows.
Den prolava na katsw na kanv analysh to output apo to tethereal alla ama
vro xrono tha to kano.
Etsi efaga 2 meres talaiporias dioti den exei ginei sosth ilopoihsh tvn web
folders sta windows.

Den pirazei etsi ematha ti einai kai ta web folders kai poso axreista
einai!

Filika,
PAvlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life