kdevelop+Debian

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Thu Oct 24 14:35:03 EEST 2002

On 2002-10-24 12:17, Panayiotis Prokopiou <pprok at cc.ece.ntua.gr> wrote:
> On Thu, 24 Oct 2002 09:21:27 +0300 (EEST) mtsouk at freemail.gr wrote:
> > Καλημέρα.
> > [...]

Αφού δεν απαντάς στο προηγούμενο γράμμα.  ΓΙΑΤΙ πατάς reply αντί να
στείλεις το γράμμα σου με ένα σωστό subject στην διεύθυνση της λίστας;

> na kano mia erothsh. Oses fores doulepsa me to ms studio me bolepse
> afantasta h dinatothta na orizo px mia struct a {int a, char b}; kai
> opote grafo a-> na mou bgazei mia lista me ta a,b gia na dialekso.

Αυτό το είχα δει κι εγώ όταν πρωτοέβγαινε ή έκδοση 6.x.  Δεν είναι
άσχημο.  Υπάρχουν κάποιες ακραίες αλλά συχνές περιπτώσεις, που δεν
έχω δοκιμάσει να δω αν παίζει.  Π.χ. το παρακάτω:

%%%
struct mbuf {
        struct  m_hdr m_hdr;
        union {
                struct {
                        struct  pkthdr MH_pkthdr;       /* M_PKTHDR set */
                        union {
                                struct  m_ext MH_ext;   /* M_EXT set */
                                char    MH_databuf[MHLEN];
                        } MH_dat;
                } MH;
                char    M_databuf[MLEN];                /* !M_PKTHDR, !M_EXT */
        } M_dat;
};
#define m_next          m_hdr.mh_next
#define m_len           m_hdr.mh_len
#define m_data          m_hdr.mh_data
#define m_type          m_hdr.mh_type
#define m_flags         m_hdr.mh_flags
#define m_nextpkt       m_hdr.mh_nextpkt
#define m_act           m_nextpkt
#define m_pkthdr        M_dat.MH.MH_pkthdr
#define m_ext           M_dat.MH.MH_dat.MH_ext
#define m_pktdat        M_dat.MH.MH_dat.MH_databuf
#define m_dat           M_dat.M_databuf
%%%

Αυτό είναι ένα κομμάτι από το /usr/src/sys/sys/mbuf.h αρχείο, που
χρησιμοποιείται πολύ συχνά σε ότι έχει σχέση με δικτυακό κώδικα στον
πυρήνα των BSD.  Η περίεργη δομή του mbuf{}, με άλλα struct μέσα στον
ορισμό του, και #define για προσπέλαση πεδίων μέσα στο M_dat union δεν
είναι κι ότι πιο απλό έχω δει.  Αλλά το feature που περιγράφεις στην
συγκεκριμένη περίπτωση θα σου άλλαζε τα φώτα στα λάθη (τόσο στις
προτάσεις που κάνει, όσο και στον έλεγχο του κώδικα).  Ειδικά αν ο
τύπος που το έφτιαξε είναι κακός κι έχει βάλει το feature όχι μόνο να
σου προτείνει πράγματα, αλλά να κάνει και highlight π.χ. τα πεδία ενός
struct που δεν του φαίνονται σωστά... ε τότε, την έχεις βάψει.

Θέλει πολύ σκέψη πριν αρχίσει να μεταφέρει κάποιος χαρακτηριστικά του
compiler στον editor.  Αν όλα πάνε καλά, μπορεί να κερδίσεις λίγες από
τις κινήσεις που κάνεις συχνά.  Αν όχι, τα παίρνει όλα ο διάολος...

> Osa IDE exo dei mexri tora sto linux den exoun afth thn ikanothta.
> Gnorizei kaneis an afto ginetai to kdevelop3/kylix3 ?

Δεν είμαι σίγουρος.

Γιώργος.