kdevelop+Debian

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Thu Oct 24 10:36:01 EEST 2002

On Thu, 24 Oct 2002 02:14:00 +0300 Άγγελος Οικονομόπουλος <aoiko at cc.ece.ntua.gr> wrote:

> mhpws (lew, mhpws) xrhsimopoiei to kvimpart? giati to folding uparxei ston
> vim edw kai arketo kairo.

BTW, kai mia kai 8ixtike kai to 8imi8ika, exo to parakato provlime to to folding tou vi:
epeidi  doulevo se black bg, ta folder blocks mou ta vgazei me inverse (grey BG me blue grammata).

Aftou mou gamei teleios to mati, kai de mporo na doulepso. Sto help folding (i kati tetoio) exei tis:
highlight Folded
highlight FoldColumn

pou alazoun ta xromatakia. POS DIAOLO GINETAI KAI MOU TA AGNOEI TELEIOS?
diladi an tou doso:

highlight Folded guibg=blue guifg=white
highlight FoldColumn guibg=blue guifg=white

oste na einai aspra grammata se blue background, den ginetai tipota.

Ksexnao kati?
TIA,

--
Vagelis Papadogiannakis