kdevelop+Debian

mtsouk at freemail.gr mtsouk at freemail.gr
Thu Oct 24 09:23:01 EEST 2002

Καλημέρα.

Όχι, δεν θέλω να φτιάξω απλά προγραμματάκια. Αυτός είναι ό λόγος που θέλω
να δω το kdevelop.
Θα κοιτάξω πάντως και το Kylix που είπες.

Από το site της Borland:
" Borland Kylix 3 Enterprise delivers an integrated C++ and Delphi.
language solution for developing database, GUI, and Web applications for
Linux. "

Ευχαριστώ πολύ,
Μιχάλης.