Apenergopoihsh DMA se CD-RW

Mixalhs Menegakhs admin at www0.org
Wed Oct 23 22:57:02 EEST 2002

On Wed, Oct 23, 2002 at 10:27:18PM +0300, Steve Stavropoulos wrote:

>  H RedHat 3ekinhse na parousiazei kapoia mikra kerdh gia PRWTH fora to
> 2001! Kai milame gia etairia pou 3ekinhse to 1994. Bebaia den mporeis na
> peis apo ayto oti h RedHat den noiazetai gia ta lefta, alla mporeis na
> yposthri3eis oti blepei to Linux ws makroxronia ependysh kai exei ka8e
> logo na to krathsei zwntano kai synexws anaptyswmeno. Kinhseis etairiwn
> opws h Suse me kanoun na pisteyw oti to mono pou exoun sto myalo tous
> einai h arpaxth· to pws 8a bgaloun xrhmata ayth th stigmh adiaforontas
> gia to ayrio.

Τη suse και γω ποτέ δε τη συμπάθησα για του 'γνωστούς' λόγους. Από την
άλλη έμαθα πως κάνει χρηματοδότηση στο reiserfs και άλλα projects και
αυτό με έκανε να δω περισσότερο ενθαρρυντικά την ύπαρξή της.

Ρε γαμώτο, είναι κοροϊδία πάντως σε μερικά distros. Δε ξέρω πως
λειτουργεί το RΗ, αλλά θυμάμαι στο Mandrake to εξής *αποκρουστικό*:

Τη στιγμή που εκατοντάδες κόσμος ασχολείται με το να δώσει *εθελοντικά*
στη mandrake τη βοήθειά του (τo ξέρω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ αυτό μιας και είχα
βοηθήσει στις ελληνικές μεταφράσεις τους, εγώ, άλλοι έλληνες και πολλοί
άλλοι από το εξωτερικό) ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να ΑΠΕΙΛΕΙ (γιατί μόνο σαν απειλή
μπορεί να ακουστεί όταν τόσοι εθελοντές ασχολούνται) ο πρόεδρος της
εταιρίας πως αν δεν ανέβουν τα κέρδη θα κλείσει η εταιρία. Και να βάζει
την ίδια μέρα φατσα-κάρτα link για registration στο "φοβερό και τρομερό"
mandrake club.

Που πας ρε φίλε;

Θα μου πεις οι Γάλλοι είναι άτσαλα άτομα, το ξέρω, αλλά δυστυχώς αυτή η
κοροϊδία φαίνεται και σε άλλες διανομές με έμμεσο τρόπο.

Κόσμος πολύς να ασχολείται και ταυτόχρονα να απειλεί εμμέσως ή αμέσως η
διεύθυνση για κλείσιμο.

Γι'αυτό και γω αγαπάω το debian. Δεν υπάρχει χρήμα στη μέση, μόνο η
διαφάνεια του εθελοντισμού.

"Είμαστε όλοι εθελοντές και δεν υπάρχει καν πόρτα για να της βάλουμε
λουκέτο".