Apenergopoihsh DMA se CD-RW

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Wed Oct 23 22:41:01 EEST 2002

Michael Iatrou wrote:

> When the date was Tuesday 22 October 2002 20:15, Nikolaos
> Dionysopoulos wrote
> with subject "Apenergopoihsh DMA se CD-RW":

> Μου φαίνεται ότι υποστηρίζει όλα τα ATA/IDE devices.
>
> /sbin/hdparm -d1 -c1 -u1 /dev/hda /dev/hdb /dev/hdc /dev/hdd
>
> Άρα αν δώσεις κάτι σαν το παραπάνω (με τα hdX που υπάρχουν στο σύστημα
> σου)
> θα κάνεις την δουλειά σου.

Μάλλον δεν το έθεσα σωστά το πράγμα. Έχουμε και λέμε...

Απόσπασμα από το lilo.conf :

image=/boot/vmlinuz
         label=linux
         root=/dev/hdc1
         initrd=/boot/initrd.img
         append="quiet devfs=mount hdd=ide-scsi"
         vga=788
         read-only

Αυτό το hdd=ide-scsi έχει δυο επιδράσεις στο σύστημά μου
1) Χωρίς αυτό ΔΕΝ μπορώ να γράψω CD με το writer.
2) Με αυτό, "εξαφανίζεται" από το /dev/ το /dev/hdd και στη θέση του
υπάρχει το /dev/scd0. Φυσικά το /dev/scd0 είναι εικονικό μιας και ούτε
ποτέ ονειρεύτηκα να έχω SCSI adapter στο μπρίκι μου.

Αν επιχειρήσω να δώσω hdparm -d0 /dev/hdd όπως γίνεται αντιληπτό δεν
πρόκειται να δουλέψει αφού το /dev/hdd έκανε φτερά. Αν δώσω, πάλι, κάτι
σαν hdparm -d0 /dev/scd0 μου λέει ότι αυτό δεν υποστηρίζεται από τη
συσκευή μου.

Και τώρα που το ξανασκέφτομαι, αφού στον πυρήνα του έχω devfs=nomount,
πως στο !#$%*^ καταφέρνει να εξαφανίσει το /dev/hdd ;!;!;!

Please help, κοντεύω να πάω στο Δαφνί με αυτό το PC που έμπλεξα!
--
* Nikolaos Dionysopoulos*
/* Student of Mechanical Engineering at AUTh, Greece*/
web: http://sledge81.tripod.com - email: nikosdion at in.gr
<mailto:nikosdion at in.gr>