kdevelop+Debian

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Oct 23 21:14:01 EEST 2002

On Wednesday 23 October 2002 19:26, mtsouk at freemail.gr wrote:

> Άλλη ερώτηση:
> Έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών για C;

Κατηγορηματικά vi ή emacs + GNU tools. Αν είναι καλά για αυτούς που έφτιαξαν
το  ίδιο το KDevelop, μάλλον θα είναι και για εσένα (αν υποθέσουμε ότι θες να
φτιάξεις απλά πραγματάκια, και όχι κάποια εφαρμογή KDE οπότε το KDevelop
πράγματι θα σε βοηθήσει).

Επίσης παίζει και το anjuta, αλλά νομίζω πως είναι προσανατολισμένο στο GNOME
(όπως και το KDevelop μέχρι την έκδοση 2.1 ήταν προσανατολισμένο στο KDE και
τη C++). Τέλος το νέο Kylix (έκδοση 3) της Borland μου φαίνεται ότι
υποστηρίζει και C/C++.