Kollimata...

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Oct 23 18:38:01 EEST 2002

On Wednesday 23 October 2002 11:16, John Lazaridis wrote:
> Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
>  > On Tuesday 22 October 2002 11:04, John Lazaridis wrote:

wrup yours
(ts ts ts. ma ti anor8ografos pou eimai shmera)

>  >>Oct 22 03:11:48 syros kernel: Unable to handle kernel
>
> NULL pointer
>
>  >>dereference at virtual address 00000000
>  >
>  > den xreiazetai sxolia
>
> Den einai sosto auto...
> Pes kai se mas na ma8ainoume.....

Twra, mporeite na ma8ete C se 23 wres, stelnontas apla ena e-mail sthn
dieu8unsh linux-greek-users at hellug.gr. Mia ordh kor^Wan8rwpwn 8a speusei na
sas boh8hsei, na apanthsei sthn ka8e sas erwthsh kai na sas e3hghsei
periplokes ennoies me apla logia. Kai to kalutero: einai entelws dwrean!
Grapste twra!

(ennalaktika: The C Programming Language, 2nd Edition)

[snip]
> To periergo einai oti xrisimopoio drivers tis NVIDIA edo kai
>    1,5 xrono
> kai pote den eixa problimata mexri prosfata.......

periergo de les tipota :)

--
Follow each decision as closely as possible with its associated action.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)