Apenergopoihsh DMA se CD-RW

Mixalhs Menegakhs admin at www0.org
Wed Oct 23 12:52:01 EEST 2002

On Wed, Oct 23, 2002 at 10:02:25AM +0300, Steve Stavropoulos wrote:

> [...]
> mporouse na pai3ei me to DMA energopoihmeno. Mantepse! DEN einai o monos pou
> exei ayto to problhma· yparxoun polloi pou ta CDROM tous gia na pai3oun swsta
> prepei to DMA na einai off. H RedHat gnwrizontas oti to basiko gia mia dianomh
> einai na _paizei_ den energopoiei to dma gia ta cdroms apo default. Malista, sto
> RedHat 8.0 exei peira3ei ligo kai ton kernel gia na mhn mporeis oute me hdparm
> na to energopoihseis. 8a prepei na baleis sto modules.conf sou th grammh "option
> ide-cd dma=1" (opws anaferoun kai ta Release Notes ta opoia KANENAS den diabazei)!

Ήμουν περισσότερο επιθετικός από ότι έπρεπε. Μου το αναγνωρίζω.
:)

>  O stoxos ka8e etairias einai to kerdos kai h RedHat 3erei oti gia na exei
> kerdos prepei na prosferei sto Linux kai na boh8hsei na anaptyx8oun kai
> synagwnistes ths - kati pou POLLES etairies tou xwrou to 3exnan.

<we know already>

Λέγοντας αυτό, είχα στο μυαλό μου το kernel, gnu και debian
developement. Η ασχολία εκείνων των ανθρώπων με το ελεύθερο λογισμικό δε
πέρασε ποτέ μέσω του κέρδους τουλάχιστον με τα συγκεκριμένα projects.

Όπως είπε και ο Torvalds σε πρόσφατη συνέντευξη, «είμαι προγραμματιστής,
θα έχω πάντα δουλειά σαν προγραμματιστής, δεν συγχέω το linux με αυτό».

(Θα μου πείτε αυτός είναι διάσημος, ναι, αλλά εκτός από το γεγονός πως
επαγγελματικά είναι δια παντός εξασφαλισμένος, δίνει και πολλές ώρες
καθημερινά συνήθως για το linux, ο συνηθισμένος εθελοντής developer θα
δώσει τόσες ώρες σπάνια, και όσοι το κάνουν το κάνουν συνήθως με
ευχαρίστηση )

Κακά τα ψέματα, το linux μεγάλωσε μέσω του εθελοντισμού χιλιάδων
προγραμματιστών, το ίδιο και τα εργαλεία του gnu project, το ίδιο και τα
περισσότερα - αν όχι όλα - από τα σημαντικά προγράμματα που χρησιμοποιούμε
καθημερινά.

</we know already)

Η γνωστή άποψη «και πως θα ζήσει ο προγραμματιστής;» ποτέ δεν είχε
λογική όταν μιλάμε για την open source κοινότητα, είναι κυρίως παράγωγο
σκέψης νέων προγραμματιστών που τα βλέπουν όλα άσπρο-μαύρο. Λες και αν
δώσουν 1/1000 του χρόνου τους σε μία ομαδική δουλειά open source θα χάσουν
τη καθημερινή δουλειά τους ή τον χρόνο για στο προσωπικό τους - προς πώληση
- project. Η ομαδικότητα φέρνει μεγάλη ευκολία σε αυτό το πράγμα. (μόνο
  σε closed-source βλέπουμε εξάλλου αξιόλογα projects του ενός ατόμου)

Κοιτώντας τα πάντα μέσω του πρίσματος μίας διανομής που θα σταματήσει να
υπάρχει αν πέσουν τα κέρδη της, τείνεις να βλέπεις τα πάντα εξαρτώμενα
από το χρήμα πάνω στη διανομή σου. Δεν είναι έτσι όμως. Αν είχες ποτέ
στήσει LFS ή είχες debian για μια αρκετά μεγάλη περίοδο, θα καταλάβαινες
καλύτερα τι εννοώ.

Το linux είναι και FREE as in speech και free as in "τζάμπα".

- mike