problima me to font path

V13 v13 at priest.com
Wed Oct 23 01:58:01 EEST 2002

On Wednesday 23 October 2002 01:10, Nikos Kanellopoulos wrote:
> Δεν καταλαβαίνω, γιατί όταν ξεκινάει ο font server
> δεν προσθέτει τον κατάλογο με τις TrueType
> γραμματοσειρές στο fontpath.
>
> στο /etc/X11/fs/config έχω (εδώ και 14 μήνες...) :

Είσαι σίγουρος ότι είναι fontserver με truetype υποστήριξη ? (ttxfs νομίζω
λέγεται). Το ότι δουλεύει με το xset σημαίνει ότι τα X δεν έχουν πρόβλημα και
ότι αν το έβαζες στο FontPath θα δούλευε.. ο xfs έχει καταργηθεί (εκτός αν
χρησιμοποιείς remote xfs) γιατί ουσιαστική ενσωματώθηκε μέσα στα XFree86...

> Νίκος Κανελλόπουλος
<<V13>>