Ellhnika sto putty

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Tue Oct 22 23:51:13 EEST 2002

On 2002-10-22 14:23, Mixalhs Menegakhs <admin at www0.org> wrote:

> Xωρίς ίχνος ηρωνίας, τι ακριβώς πρέπει να πώ παραπάνω; δεν έχω ιδέα.
> ssh connect και αλλαγή γραμματοσειρών προσπάθησα. Πραγματικά δε βλέπω
> τι άλλο πρέπει να πω πάνω σε αυτό. Ανέφερα ήδη τι unix και τι windows ήταν.

Είναι bug του putty.  Φτιάξε πρώτα τις ρυθμίσεις, σώσε ένα προφίλ,
και μετά κάνε connect.  Για κάποιο λόγο, αν αλλάξεις το font αφού έχει
γίνει η αρχική σύνδεση, σε μερικά Windows, δεν δουλεύουν σωστά μετά οι
8-bit χαρακτήρες.  Την έχω πατήσει κι εγώ κάποιες φορές που βαστικά
έκανα connect και μετά θυμήθηκα ότι δεν είχα βάλει ελληνικό font.

Γιώργος