problima me to font path

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Tue Oct 22 23:33:01 EEST 2002

On Tue, 22 Oct 2002, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Τρέχω Redhat από το 7.1, και χωρίς να καταλάβω τί
> μπορεί να έκανα διαφορετικά αυτή την φορά, έχω
> βρεθεί αντιμέτωπος με την εξής κατάσταση:
>
> Ο X Server αγνοεί το path των truetype γραμματοσειρών
> κατά την εκκίνηση. Οπότε οι γραμματοσειρές αυτές δεν
> είναι διαθέσιμες, γεγονός που δεν μου αρέσει ιδιαίτερα.
>
> Αν τρέξω "xset +fp ..." , τότε μπορώ να δω τις γραμματοσειρές,
> αλλά  είναι εκνευριστικό να το κάνω σε κάθε login.
> Δοκίμασα να κάνω κάποια προσθήκη στα:
>
> .bashrc,
> kdeinit script του gdm,
> /etc/init.d/xfs

> [...]

 Les POLY liga pragmata gia to ti sou symbainei, opote den mporw na
katalabw kai egw ti ginetai. AN trexeis RedHat 8.0 8a prepei na
diabaseis ta Release Notes tou. (OXI den prokeitai na pw ti akribws
prepei na deis ekei. Exw BARE8EI na epanalambanw ta ReleaseNotes se
OLOUS osous bazoun to 8.0. DIABASTE TA)