Apenergopoihsh DMA se CD-RW

V13 v13 at priest.com
Tue Oct 22 23:05:01 EEST 2002

On Tuesday 22 October 2002 20:15, Nikolaos Dionysopoulos wrote:

> Σκέφτηκα ότι το ίδιο θα γινόταν στο linux με το hdparm, αλλά ατύχησα
> γιατί είναι μόνο για IDE σκληρούς δίσκους. Μήπως ξέρει κανείς τι πρέπει
> να κάνω; Διαισθάνομαι ότι θα είναι κάτι σαν παράμετρος πυρήνα στο
> lilo.conf αλλά απέτυχα να τον εντοπίσω. Αν βοηθάει, έχω Mandrake 8.2 και
> SCSI emulation στο CD (secondary slave στο IDE).

α) Βάζεις το ide-scsi σαν module
β) Βάζεις το ide-cd σαν module
γ) Βάζεις το sr_mod σαν module
δ) Κάνεις insmod ide-cd
ε) Αλλάζεις ότι θέλεις στο /dev/hdX του CDR σου.
στ) Κάνεις rmmod ide-cd
ζ) Ακολουθείς την φυσιολογική διαδικασία για το CDR σου.. (φόρτωμα του
ide-scsi ή του ide-cd με ignore κλπ κλπ)

Επίσης, όπως λένε και στα docs του cdrcord (νομίζω), δεν είναι IDE αλλά
ATAPI...

> Nikolaos Dionysopoulos
<<V13>>