Kollimata...

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Oct 22 20:57:01 EEST 2002

On Tuesday 22 October 2002 19:35, V13 wrote:
> On Tuesday 22 October 2002 17:03, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> > > Otan xekinise auti i istoria kollousan sinexos ta X. Den
> > > antapokrinontousan ka8olou se Alt-Ctrl-Backspace.....(eixe tyxei na
> > > anabosbinoun kai ta 3 LEDS )
> >
> > kati pou (se x86) shmainei kernel panic
>
> An anabosbinoyn ta caps kai scroll , alla oxi to numlock ti simainei?
> (ektos apo to na xalase to lampaki toy num)
>
> molis to epatha...

ta leds tou kb einai overloaded[0] me diafores endei3eis, ara einai mallon
duskolo na mantepsei kaneis ti egine xwris na 3erei gia ti phruna milame,
ti ekanes prin to blinking, an alla3e kati meta to blinking (crash?) klp.

pantws den mporw na 8umh8w kanena tetoio combination - sunh8ws opoios 8elei
na xrhsimopoihsei ta leds anabosbhnei kai ta tria, alla me diaforetikh
suxnothta (px to x86 panic me periodo 0.5sec, o kdb me 1sec (h antistrofa,
h pali mporei na einai asxetes times) kai paei legontas).
ena grep -r blink linux/* | grep led den boh8hse[1].
isws pali na einai bug ston kb driver :)

mia kalh idea 8a htan na  rwthseis sth lkml

[0] pantws an 8umamai kala o vanilla kernel den exei blink-on-panic (gia na
bebaiw8eis koita an h kernel/panic.c::panic() exei kati san blink_panic()
se #if defined(__i386__)), auto einai feature twn -ac kai kai twn
distro-kernels[2]
[1] bebaia to linux/ einai o 2.5-bk
[2] mesa sto kalokairi kapoios ekatse kai eftia3e ena morse-panic patch pou
metadidei ta periexomena tou panic buf apo to speaker - nomizw oti uparxei
kati tetoio kai gia freebsd

--
Watch out for off-by-one errors.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)