Apenergopoihsh DMA se CD-RW

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Tue Oct 22 20:16:00 EEST 2002

Γεια στη λίστα!

Έχω ένα LG CD-RW το οποίο τώρα τελευταία αρνείται πεισματικά να διαβάσει
CD, ενώ στο γράψιμο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Μετά από
εξονυχυστικό έλεγχο (βλέπε βρισίδια, καφέδες, ξενύχτια, εκνευρισμό)
κατάφερα να το "πείσω" να διαβάζει κάτω από WinMe (ναι, έχω και το
λειτουργικό του Αντίχριστου... δυστυχώς) όταν απενεργοποίησα το DMA
transfer mode του.

Σκέφτηκα ότι το ίδιο θα γινόταν στο linux με το hdparm, αλλά ατύχησα
γιατί είναι μόνο για IDE σκληρούς δίσκους. Μήπως ξέρει κανείς τι πρέπει
να κάνω; Διαισθάνομαι ότι θα είναι κάτι σαν παράμετρος πυρήνα στο
lilo.conf αλλά απέτυχα να τον εντοπίσω. Αν βοηθάει, έχω Mandrake 8.2 και
SCSI emulation στο CD (secondary slave στο IDE).

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering at AUTh, Greece
web: http://sledge81.tripod.com - email: nikosdion at in.gr