Zhlia zilia kai kati problimatakia

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Tue Oct 22 19:32:01 EEST 2002

DJ Art wrote:

> έλεος!
>
> Σίγουρα το chipset της mobo δεν θα υποστηρίζεται (και τόσο καλά) από
> τόσο παλιό πυρήνα.
> Για ρίξε κανέναν 2.4.19.
>

> (15 λεπτά ??? εχμ, ούτε ο παλιός μου Celeron δεν έκανε τόση πολύ ώρα για
> το compile :-/  )

Enoeite oti erija enan 2.4.19 me oti akribos xriazomouna re... Gia poion
me perases ? 8-)

Aplos epsaxna kati me pola modules kai p....es gia na dokimasw poshn wra
8a kanei. Kai o palios celeron ekane arketa 8-)

Twra pou doulebei o neos diskos (esto kai dixos sosto termatismo gia thn
wra na doume pote 8a brw kai termatismo) 8a janastisw to celeron kai 8a
ta balw dipla dipla na kanoun compile. Poios lete na bgei protos ?? (xi
xi xi)

Sidhropoylos A8anasios
msx