Slackware kai Ellinika...

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Tue Oct 22 15:18:01 EEST 2002

On 2002-10-22 12:01, John Salatas <john at csn.gr> wrote:

> Mporeis sto rc.local na xrisimopoieiseis tin chvt se ena loop gia
> ola ta terminals (1-6).

Το ξέρω.  Δεν θέλω, δεν θα πάρω, ευχαριστώ...  Πώς το λένε;

Δεν κατάλαβες τι είπα.  Δεν είναι κακό να πρέπει να "ρυθμίσεις" το
τερματικό να έχει ελληνικά, και να ισχύουν οι αλλαγές μόνο στο
τερματικό που τις χρειάζεται.

Σε παλιότερους πυρήνες, αν άλλαζες τη γραμματοσειρά και το map του
πληκτρολογίου σε μια κονσόλα, οι αλλαγές έμπαιναν σε ισχύ αμέσως και
σε όλες τις άλλες.  Αυτό δεν γίνεται πλέον.  Και δεν γίνεται για
κάποιο λόγο.  Για να μπορείς να έχεις π.χ. στην κονσόλα 1 γερμανικό
πληκτρολόγιο με ευρωπαϊκή γραμματοσειρά, και στην κονσόλα 2 ελληνικό
πληκτρολόγιο με ελληνικότατη γραμματοσειρά.  Δεν έχω μπροστά μου την
απάντηση που μου είχε στείλει ο τύπος που έγραφε τον οδηγό της
κονσόλας όταν πρωτομπήκε (λίγο μετά τον 2.χ πυρήνα) η αλλαγή στους
οδηγούς του linux, αλλά αν το βρω θα το στείλω.  Ως τότε, ελπίζω να
έχει καταλάβει κάποιος τι είπα :(

Γιώργος