kollimata

err0 at freemail.gr err0 at freemail.gr
Tue Oct 22 12:55:01 EEST 2002

Kalhmera.

Den 3erw polla, alla apo tis plhrofories pou para8eteis bgainei to sumperasma oti uparxei problhma me to swap partition tou diskou sou.
Kati pou enisxuei auth thn apoyh einai h ka8olikothta tou problhmatos, ka8ws kai h diarkeia tou.

Logoi pou kati tetoio 8a mporouse na symbei:
* Egkatastash enos programmatos (pou 8a exei alla3ei ta boot script sou) => elegxe ta scripts (kuriws to '/etc/rc.sysinit') gia thn entolh 'swapon' an einai ekei, tote mallon den ofeiletai to problhma sta scripts.
* Kako mounting tou swap space.
* Katestrammeno swap space (corrupt) => Kane elegxo me fsck.

Oso epimenei to problhma dokimase apo konsola na kaneis 'swapon -a'.
Bgazei kapoio la8os?

Sthn esxath periptwsh, an 3ereis to device pou xrhsimopoieis gia swap, kane 'mkswap' se auto. (Gia tis parametrous grammhs entolwn dwse 'man mkswap').

Kalh epituxia sthn prospa8eia epilushs tou problhmatos.

--
http://www.freemail.gr - δωρεάν υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.