Εκτέλεσηεντολών στο background

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Oct 22 03:24:02 EEST 2002

On 2002-10-21 11:34, Tom Diamond <thdiaman at uth.gr> wrote:

> Δεν ξέρω αν βοηθάω καθόλου, αλλά όταν κάνω το ίδιο πράγμα με secure
> shell (SSH) σε SuSE 8.0 server πιάνει. Οπότε δοκίμασε ssh ...

Είναι χαρακτηριστικό περισσότερο του login shell σου, παρά του ssh.
Δεν έχει σημασία αν έχεις συνδεθεί με telnet ή ssh, αλλά έχει σημασία
αν το shell σου είναι bash, tcsh, zsh ή οτιδήποτε.  Η τεκμηρίωση του
login shell πρέπει να περιγράφει ακριβώς τι γίνεται όταν κάνει logout
κάποιος που έχει ενεργά jobs στο background, και πως μπορεί να αλλάξει
(όταν κα αν μπορεί) η προκαθορισμένη συμπεριφορά του shell στα jobs.

Γιώργος