Lightweight linux distribution

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Fri Oct 18 23:59:01 EEST 2002

On Friday 18 October 2002 21:55, Giorgos Keramidas wrote:
> On 2002-10-18 17:27, Mixalhs Menegakhs <admin at www0.org> wrote:
> > On Fri, Oct 18, 2002 at 06:36:17PM +0300, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> > > elks.sourceforge.net

exhibit A ^^^

> > > linux se 8086. eimai periergos posh wra 8a kanei gia to "hello
> > > world" se C kai latex :-)
> > >
> > > sobara twra, h lush einai mia: minix.
> >
> > H lush einai 2.
> >
> > http://elks.sourceforge.net/

exhibit B ^^^

nomizw oti kapoios edw mesa den mporei na diabasei kala, toso pou egrapse
la8os to onoma tou sto From: kai perase apo to procmail[2] mou :)

back to business we go...

> To Minix einai dead pleon.  To elks apo thn allh, otan to eixa balei

kai o 286 einai dead pleon :-)

> prin apo kati xronakia, htan panemorfos tropos na paikseis me ena polu
> polu aplo UNIX-like purhna.  Afou ekatsa se ena apogeuma mesa kai
> allaksa to scheduler na bgazei apo to runq ena tuxaio process (ektos
> apo to teleutaio pou eixe treksei) gia na do poso trela tha phgaine
> to scheduling tou meta.  Gia na to kano auto se ena apogeuma, ego pou
> den eixa tote idea apo scheduling, den einai polu duskolo :)

oxi bebaia. giati 8a eprepe na einai duskolo? akoma kai o scheduler tou
linux 2.4[0] an tou 3hlwseis oti einai se #ifdef CONFIG_SMP kai merika
hacks den apexei polu apo ton scheduler ths 1.x epoxhs [1].

[0] enta3ei, o O(1) scheduler tou 2.5 den einai akribws "aplos"
[1] poso mallon o scheduler tou minix me ton opoio upoti8etai oti prepei na
ais8anontai aneta akoma kai foithtes cs.
[2] to opoio ananew8hke amesa

--
Keep it right when you make it faster.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)