Logitech Pilot Wheel Mouse

Vasilis Vasaitis vasilis at femanet.com.br
Fri Oct 18 17:33:01 EEST 2002

On Fri, Oct 18, 2002 at 12:43:49PM +0300, Nikos Theodorou wrote:
> Γεια σε όλους.
>
> Σκέπτομαι να αγοράσω το Logitech Pilot Wheel Mouse ή το Logitech Pilot
> Optical Wheel Mouse. Και τα δύο συνδέονται στην PS/2, αλλά μη έχοντας,
> θα προσαρμόσω μετατροπέα PS/2 -> σειριακή.  Σύμφωνα με την έρευνά μου
> στο Δίκτυο, λειτουργεί στο Λίνουξ... Θα ένιωθα καλύτερα όμως αν κάποιος
> το έχει δοκιμάσει ήδη, αν έχει να μου προτείνει κάποιο άλλο φθηνό, μη-M$
> ποντίκι με ροδέλα.

  Ερμ, έχω την εντύπωση ότι, αντίθετα με την κοινή αντίληψη, δεν
λειτουργούν όλα τα ποντίκια για PS/2 στην σειριακή, αλλά μόνο αυτά που
έχουν ειδική υποστήριξη για κάτι τέτοιο. Πρόσεξε μήπως, αφού αγοράσεις
το ποντίκι και τον μετατροπέα, διαπιστώσεις ότι δεν συνεργάζονται και
μείνεις με το π στο χ.

  Προσωπικά θα σου πρότεινα το Pilot Mouse της Logitech· δεν έχει
ροδέλα, αλλά είναι ένα μια χαρά ποντίκι με τρία πλήκτρα, και
υποστηρίζει κανονικά τόσο σειριακή όσο και PS/2.

  Κατά τ' άλλα, τα ποντίκια της Logitech υποστηρίζονται μια χαρά κάτω
από Linux (και γιατί όχι άλλωστε;). Εγώ έχω σπίτι μου το Logitech
Pilot Wheel Mouse Optical (δυο από αυτά για την ακρίβεια), και το
βρίσκω εξαιρετικό. Αν και ακόμα μου λείπει το παλιό μου Genius Mouse
Too, σειριακό MouseSystems συμβατό με τρία πλήκτρα, που απέσυρα μετά
από οχτώ χρόνια λειτουργίας επειδή χάλασε το μεσαίο πλήκτρο... ;^)

--
Vasilis Vasaitis
vasilis at femanet.com.br