Logitech Pilot Wheel Mouse

Theodore Dounas tdounas at yahoo.com
Fri Oct 18 16:16:01 EEST 2002

> Σκέπτομαι να αγοράσω το Logitech Pilot Wheel Mouse ή το Logitech
> Pilot
> Optical Wheel Mouse. Και τα δύο συνδέονται στην PS/2, αλλά μη
> έχοντας,
> θα προσαρμόσω μετατροπέα PS/2 -> σειριακή.

Γιατί δεν δοκιμάζεις την έκδοση που συνδέεται σε usb??
Στο Suse 8.0 που έχω το mini-pilot wheel mouse της Logitech
δουλεύει άψογα .... έχει τον ίδιο μηχανισμό με το κλασσικό mouse της
Logitech,καθαρίζεται εύκολα και είναι πολύ εργονομικό. Επίσης πιστεύω
ότι για δουλειά που απαιτεί ακρίβεια (γραφικά,CAD ,κτλ) τα mouse της
Logitech είναι πάρα πολυ αξιόπιστα , ιδιαίτερα όταν δεν έχεις τα
φράγκα για ταμπλέτα κτλ... τελος πάντων ελπίζω να βοήθησα

Δούνας Θεόδωρος
Φοιτητής Αρχιτετκονικής Α.Π.Θ