shots of RedHat 8.0 (Psyche)

DJ Art djart at linux.gr
Thu Oct 17 15:35:02 EEST 2002

On Thursday 17 October 2002 15:14, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Ερμ, δεν είναι θέμα ασφαλείας. Είναι για εκείνες τις περιπτώσεις
> που έχεις κατεβάσει τα CD image με το χέρι, και για κάποιο λόγο ένα
> bit δεν κατέβηκε / κάηκε σωστά, και μετά αναρωτιέσαι τι πάει στραβά
> και δεν εγκαθίσταται το ρημάδι. Όχι, δεν μου έχει τύχει ποτέ, αλλά ο
> έλεγχος αυτός ακούγεται καλή ιδέα πάντως. ;^)

έχεις δίκιο. γνωρίζω άτομο που είχε τέτοιου είδους προβλήματα και
αναγκάστηκε να κάψει το image 3 φορές.

Βέβαια, θα έπρεπε υποχρεωτικά να στο ζητάει το RedHat να κάνει αυτό το
check και στα 3 cds, γιατί αλλιώς μπορεί να φτάσεις στο 95% της
εγκατάστασης, να έχεις ξεχάσει να το κάνεις εσύ το check, να είναι
όντως κακογραμμένο και τελικά να μείνεις με το π στο χ.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)