Promise 20276 RAID

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Wed Oct 16 00:39:01 EEST 2002

 O sygkekrimenos promise controller DEN EXEI YPOSTHRI3H GIA HARDWARE
RAID! Einai mia endiamesh katastash, sthn opoia ousiastika o kernel 8a
kanei olh th douleia se sxesh me to raid. To IDIO pragma ginetai kai sta
windows. Den yparxei KAMIA diafora. Ena pseyto-hardware software raid
einai. An 8es PRAGMATIKO h/w raid pare mia karta gia na kanei ayth th
douleia. Sthn periptwsh pou pareis mia tetoia karta den prokeitai na
kaneis kamia ry8mish ston kernel sou gia na dei to raid pou 8a tou
prosferei h karta (arkei na yparxei yposthri3h gia th sygkekrimenh
karta).
 (ftia3e kai to wrap sou stous 72 chars)