Promise 20276 RAID

Pavlos Parissis p_pavlos at freemail.gr
Tue Oct 15 23:53:01 EEST 2002

Hello all,
Πρέπει να κάνω εγκατάσταση Linux(RedHat 7.3) σε ενα σύστημα που θα έχει
mboard την ASUS A7V333 και θα έχω 2 σκληρούς για να κάνω mirror και
θα ήθελα να σας απευθύνω μερικές ερωτήσεις.

Πρώτη και βασική, πρέπει το Ο.Σ. να έχει οδηγούς για τον controller ώστε
να δεί τον σκληρό ή τους σκληρούς? Δεν αρκεί να ρυθμίσω το BIOS του
controller για να κάνει RAID 1 και κατά την εγκατάσταση του Ο.Σ να δώ "1"
σκληρό και να κάνω εκεί εγκατάσταση?

Ψάχνοντας στο site της promise βρήκα ότι υπάρχει οδηγός τον οποίο τον
φορτώνεις πριν γίνει επιλογή σε ποιόν σκληρό θα κάνεις εγκατάσταση.
Μάλιστα στο οδηγό μέσα υπάρχει ένα README που σε βοηθάει πως θα το κάνεις.
Το install script φτιάχνει και το initial ramdisk προσθέτοντας το σχετικό άρθρωμα.
Άρα η απάντηση στο πρώτο ερώτημα είναι πώς ΝΑΙ χρειάζεται οδηγός,σωστά?
Έτσι εγώ πρώτα θα ρυθμίσω το BIOS του promise controller να κάνει mirror τους 2
σκληρούς και μέτα θα κάνω αυτά που είπα πρίν,σωστα?

Τώρα θα μου πείτε για τι τα ρωτώ αυτά εεε?
Διαβάζοντας τα e-mail στην linux-kernel λίστα διάβασα πολλά e-mails τα οποία ναι μεν
ανέφεραν υποστήριξη για τον συγκεκριμένο controller αλλά έλεγαν επίσης για "Software RAID"
κάτι το οποίο με μπέρδεψε αρκετά.
Στον kernel 2.4.19 που έχω εδώ αναφέρει
CONFIG_BLK_DEV_ATARAID_PDC:
Say Y or M if you have a Promise Fasttrak (tm) Raid controller
and want linux to use the softwareraid feature of this card.
This driver uses /dev/ataraid/dXpY (X and Y numbers) as device
names.
If you choose to compile this as a module, the module will be called
pdcraid.o.

Με αυτόν τον οδηγό θα βλέπω τους 2 σκληρούς σαν ένα και θα κάνω HARDWARE RAID
ή απλός θα βλέπω τους 2 σκληρούς ανεξάρτητα και θα κάνω SOFTWARE RAID?
Εγώ δεν θέλω SOFTWARE RAID αλλά HARDWARE RAID,please don't ask why,

Στό http://www.linux-ide.org δεν αναφέρει RAID υποστήριξη για τον συγκεκριμένο
chip.Έχεις όμως " Native "PURE HARDWARE ATA RAID" support in Linux" για άλλους
controllers.

Άρα ο kernel δεν έχει οδηγό για τον συγκεκριμένο controller για να μπορώ να
κάνω HARDWARE RAID,θα δουλέψω με αυτόν που έχει η promise,σωστά?

Δεν έχω ασχοληθεί πολυ με RAID με αποτέλεσμα τα απλά πράγματα να μου φαίνονται
εμένα διαστημικά,με αποτέλεσμα να γράφω αυτό το e-mail.

ΦΙλικα,
Παύλος

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life