Samba και ntfs

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Oct 14 17:48:01 EEST 2002

On Mon, 14 Oct 2002 17:11:29 +0300
"Áíôþíçò ËåìðÝóçò" <antleb at otenet.gr> wrote:

> Ãéá íá êÜíù ìßá äéåõêñßíéóç: ç ëïãéêÞ ôçò ðÝñäéêáò Þôáí üôé óôï
> smb.conf (Þ samba.conf?) êÜíù share ôï partition ìå ntfs êáé ìåôÜ ìå
> smbmount ôï êÜíù mount. Ìïõ ôüíéóå ìÜëéóôá üôé ìå êÜðïéï ôñüðï
> áíáëáìâÜíåé ç samba íá ãñÜøåéóôï ntfs ÷ùñßò íá ÷ñçóéìïðïéÞóåé êëÞóåéò
> ôïõ ðõñÞíá. Ãßíåôáé êÜôé ôÝôïéï;

Antwnh,

Lypamai poy prepei na eimai egw aytos poy 8a sou to pei ayto, alla
nomizw oti exei er8ei h wra na to ma8eis.

Elpizw na ka8esai.

Yparxoun polles dyskoles stigmes sth zwh enos an8rwpoy, kai ayth einai
mia apo tis dyskoloteres. To gnwrizw. Alla prepei na antimetwpiseis ta
gegonota me s8enos, 8arros, synepeia kai dynamh. Giati, paroti h
katastash einai dyskolh, yparxei swthria.

Loipon:

Apo ta legomena sou einai profanes oti h perdika sou pairnei narkwtika.

Nai. Einai alh8eia. Kai malista SKLHRA narkwtika.

To problhma einai oti den kseroume akribws apo POU ta pairnei, kai POSO
plhrwnei gi'ayta. Ekei, elpizoume sth dikh sou boh8eia.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-310-998305
IT Support Center
Aristotles University of Thessaloniki, GREECE