Samba και ntfs

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Mon Oct 14 09:53:01 EEST 2002

On Mon, Oct 14, 2002 at 08:59:09AM +0300, Sotiris Tsimbonis wrote:
> An pali de 8elei na kanei ayto to pragma, loop devices are your friend.
>
> Dhmiourgeis ena megalo arxeio sto win partition px.
> /win/mylinuxfs.file

lool, to idio problima me to na xrisimopoihsei thn partition kateythian :
sou leei o kernel oti einai epifobh h ypostiriksi write se ntfs, ti ena arxeio,
ti polla. H monh enallaktiki lysh na spasei thn partition twn winblows se
dyo kommatia wste to ena apo ayta na einai vfat kai oxi ntfs. Einai to mono trik
pou mporei na doulepsei kai sta dyo.

roryt