problima me true type grammatoseires

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Mon Oct 14 00:03:01 EEST 2002

Επανεγκατέστησα το σύστημά μου (RH 7.3), και παρατήρησα ότι
οι true type γραμματοσειρές (Windblows) δεν δουλεύουν. Διαλέγοντάς τες
από το KControl η εμφανιζόμενη γραμματοσειρά δεν αλλάζει, ούτε αλλάζει
το μέγεθος όταν από 12 πάω σε 24 pt. Βλέπω πάντα στην προεπισκόπιση την
ίδια helvetica 10pt, ακόμη και όταν διαλέγω Lucida Console.

Έσβησα τα fonts.dir και fonts.scale και δεν κατάφερα να τα ξαναφτιάξω.
Δοκίμασα να τρέξω το ttmkfdir με το χέρι (υπάρχει ήδη στο config script του
X font server, που έχει φτιάξει η Redhat). Αποτυγχάνει με  το μήνυμα
"Aborted".
Πρώτη φορά μου παρουσιάζεται το πρόβλημα αυτό από το Redhat 7.1.
Καμία ιδέα;

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net