kde 3.1 + Kmail

Giorgos Keramidas keramida at freebsd.org
Sun Oct 13 23:54:01 EEST 2002

On 2002-10-12 16:00, Alexandros Papadopoulos <apapadop at cmu.edu> wrote:

> Χμ. Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο κατά τη χρήση της αγαπημένης μου
> γραμματοσειράς (Courier [Xft]) σαν general στο KDE. Δεν ξέρω γιατί,
> αλλά το άθλιο *μόνο* με την Courier τα κάνει αυτά τα κόλπα. Έβαλα
> Tahoma [Xft] και ησύχασα.
>
> Η απορία μένει. Γιατί, ω γιατί;

Αν κατάλαβα καλά (από το [Xft]) μιλάμε για TrueType γραμματοσειρές.
Πολλά μπορεί να φταίνε.  Οι δυο γραμματοσειρές έχουν πάρα πολλές
διαφορές, με πιο προφανή την διαφορά στο fixed/variable width.

Δοκίμασε να βάλεις σε μια μόνο εφαρμογή την Courier και δες αν έχει
προβλήματα.  Π.χ. στο Kedit.  Δες αν παίζει εκεί, κι αν ναι, τότε το
KDE έχει πρόβλημα με την Courier γραμματοσειρά λόγω του fixed width
της στα μέρη που παρατήρησες ότι κάτι δεν πάει καλά.  Το επόμενο βήμα
είναι να διαβάσεις το source από τα widgets που έχουν εμφανώς πρόβλημα
με την Courier (και όλα τα parent-widgets) και να βρεις που υπάρχει
κάτι που ασχολείται με το μέγεθος του κάθε χαρακτήρα στο font.  Τότε,
ίσως, μπορεί, να δεις κάτι που να μοιάζει "ενδιαφέρον".

--
keramida at FreeBSD.org       FreeBSD: The Power to Serve
FreeBSD 5.0-CURRENT #12: Thu Oct 10 21:08:38 EEST 2002