ZHTEITAI: Ticketing system

Tasos Chronis tasosc at otenet.gr
Fri Oct 11 03:09:01 EEST 2002

O/H Fotis.Georgatos at mikroskosmos.com έγραψε:
> Kalhspera paidia,
>
> tha ithela na rwthsw, ean exeis kaneis apo esas tyxei na egkatasthsei
> kanena ticketing system, eidika kapoio apo ta rt, wreq, roundup.
>
> Ean prospathisate na to eksellhnisete, empeiries, symperasmata?

Εχω βάλει και χρησημοποιούμε στην δουλειά το RT κοντά 3 χρόνια.
Οχί δεν το έχω εξελληνίση και να πω την αλήθεια δεν το έχω καν
σκεφτεί. (ουτέ μπορώ να το κάνει.)
Δουλεύει καλά και είναι εύκολο στην χρήση, κάνενας δεν έχει
παραπόνεθει και το χρησημοποιούνε καθημερινά.
Η εγκατάσταση και οι αναβαθμίσεις είναι απλές αλλά πρέπει
να διαβάσεις τις οδηγίες και να έχεις υπομονή με τα 1000+1 perl modules
που χρειάζεται.
Για production το έχω βάλει σε linux και σε Solaris 8.
Επισης είναι ενα ιδιαίτερα ενεργό project με άτομα που ακούνε και
δέχονται patches και παίζει με το qmail.
Οι πίνακες στην ΒΔ είναι απλοί και μπορείς άνετα να εξάγεις στοιχεία
από εκει.

Όλα αυτά είναι δικιά μου γνώμη και το συστημα αυτό καλύπτει τις δικιές μας ανάγκες
μας, αυτό που παίζει ρόλο σε σένα είναι τι χρειάζεσαι και τι μπορείς να εγκαταστήσεις.
Αν έχεις καμιά συγκεκριμένη απορία πάνω στο RT σχετικά με το τι προσφέρει θα
προσπαθήσω να βοηθήσω.

> (plz, cc!)

Pls reply only to the list.