GLIBC 2.3 compilation

V13 v13 at priest.com
Thu Oct 10 18:22:01 EEST 2002

http://ftp.kernel.org/pub/linux/devel/binutils/binutils-2.13.90.0.4.tar.bz2

> Έκανα. Έβγαλε κάποια λάθη, αλλά αν κατάλαβα σωστά, είχαν να κάνουν
> με τα locales.

Αχέμ... ο έλεγχος των locales γίνεται στην αρχή και όταν αποτύχει δεν
συνεχίζει στα επόμενα (τα οποία είναι αρκετά έως πολύ σημαντικά)...
Κανονικά δεν έπρεπε να βγάλει κανένα λάθος (σε εμένα δεν έβγαλε).

> Αυτό το "version GLIBC_2.1" πού κολλάει;

Είναι για συμβατότητα προς τα πίσω... Μήπως χρησιμοποίησες το
--enable-oldest-abi κατά το configure;

> Νίκος Κανελλόπουλος
<<V13>>