Scanner στην παράλληλη

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Thu Oct 10 14:28:21 EEST 2002

On Πεμ 10 Οκτ 2002 12:08, Mavrelos Antonios wrote:
> Μήπως έχει καταφέρει να χρησιμοποιήσει παράλληλο scanner με το sane;
> Οτι βρήκα ήταν μόνο για scsi και USB.
> To scanner μου υποστηρίζεται (τουλάχιστον έτσι φαίνεται από το sane)
> και είναι το primax 4800 direct 30. Οι βιβλιοθήκες υπάρχουν (για το
> plustek που υποτίθεται είναι το ίδιο). Στο dll.conf έχω ξεκαγκελώσει το
> plustek. Η διανομή είναι η SuSE 8.0
>

> Ευχαριστώ

To scanner sou ipostirizetai kanonika, opos eipes, me ton driver gia to
plustek. Exo akribos to idio, kai paizei full kai me ton nomo.

--
Dimitris Stasinopoulos

A war refugee sought the Master. He said, "You are wise and serene. Teach
me to escape the horrors of this world." And the Master blinded him with
fire-irons.