Polla mail [was: Re: kde3.1 beta2]

Vasilis Vasaitis vasilis at femanet.com.br
Wed Oct 9 17:27:01 EEST 2002

On Wed, Oct 09, 2002 at 03:37:55PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Έχω δοκιμάσει κι αυτό με procmail, αλλά δεν βολεύει όταν ένα thread
> έχει την τάση να συνεχίζεται ταυτόχρονα και ανεξάρτητα σε δυο ή
> περισσότερα mailing lists.  Προτιμώ, αν βρω τρόπο, να τα έχω σε ένα
> mailbox όλα.

  Βρίσκεις; Από την εμπειρία μου με cross-posted threads, το έχω βρει
πολύ βολικό το procmail, που στέλνει τα μηνύματα της κάθε λίστας εκεί
που πρέπει, και μπορώ να παρακολουθήσω τον τρόπο που εξελίσσεται σε
κάθε λίστα το thread ξεχωριστά. Το ότι υπάρχει το ίδιο μήνυμα σε
διαφορετικά mailbox δεν φάνηκε να είναι πρόβλημα, αναγνωρίζονται
εύκολα. Όλα αυτά βέβαια, με την προϋπόθεση ότι χρησιμοποιούνται καλά
τεστ στο .procmailrc (π.χ. Sender: και όχι ^TO), και δεν καταλήγουν τα
διπλά μηνύματα στο ίδιο αρχείο, οπότε το αποτέλεσμα είναι μπάχαλο.

  Αλλά τέλος πάντων, ο καθένας έχει τις ιδιαιτερότητές του προφανώς...

--
Vasilis Vasaitis
vasilis at femanet.com.br