Polla mail [was: Re: kde3.1 beta2]

Vasilis Vasaitis vasilis at femanet.com.br
Wed Oct 9 15:31:01 EEST 2002

On Wed, Oct 09, 2002 at 02:41:40PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Εγώ θέλω εδώ και καιρό να ψάξω ένα καλό τρόπο να οργανώσω το παρακάτω
> mailbox, με όλα τα παλιά mail & replies από το 2000 και μετά.
>
> --[Mutt: %mbox] [Msgs: 10928 of 10928] [New:0 Del:0 Tag:0]------------
>
> Προς το παρόν, το mutt ζορίζεται, αλλά το ανοίγει.  Το pine σε
> read-only mode κάνει περίπου 30 δευτερόλεπτα, αλλά τα καταφέρνει
> μια χαρά.  Είναι αρκετός χρόνος όμως να περιμένει κανείς για να
> ανοίξει ένα μόνο mailbox.
>
> Καμιά ιδέα για να μπορώ να διαβάσω οποιοδήποτε μήνυμα, να ψάχνω σε
> κάθε μήνυμα ξεχωριστά, να βλέπω τα υπάρχοντα threads, χωρίς να
> [...]

  Εγώ θα σου πρότεινα να το χωρίσεις σε μικρότερα mailbox, με βάση το
άτομο με το οποίο αντάλλασες μηνύματα. Δηλαδή, π.χ., να φτιάξεις ένα
mailbox "vvas", που να περιέχει όλα τα μηνύματα που έλαβες από και
έστειλες σε εμένα. Αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι κρατάει ανέπαφα τα
thread (με εξαίρεση όταν αρχίζουν τα Cc:), και επίσης η διατήρηση
αυτής της οργάνωσης είναι εύκολη (π.χ. με τα διάφορα hooks στον mutt).

  Βέβαια, για να μην έχει αυτό σαν αποτέλεσμα μερικές δεκάδες /
εκατοντάδες mailbox, θα μπορούσες να φτιάξεις ξεχωριστά αρχεία μόνο
για κόσμο που έχεις στείλει/λάβει πολλά μηνύματα, να οργανώσεις άλλους
σε κατηγορίες, και να αφήσεις τα υπόλοιπα χύμα όπως είναι. Α, επίσης,
αν δεν το κάνεις ήδη, ξεχωριστό αρχείο για κάθε mailing-list είναι
must. Ας είναι καλά το procmail. :^)

  Γενικά, αυτός ο τρόπος οργάνωσης έχει μεγάλη ευελιξία, πειραματίσου
λίγο και πιστεύω θα βρεις κάτι που να σε βολεύει...

--
Vasilis Vasaitis
vasilis at femanet.com.br