Polla mail [was: Re: kde3.1 beta2]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Oct 9 15:00:02 EEST 2002

On 2002-10-09 12:05, Papadogiannakis Vagelis <papas at wise.gr> wrote:

> Diladi exei support gia mailbox me pano apo 100 minimata? :P

Εγώ θέλω εδώ και καιρό να ψάξω ένα καλό τρόπο να οργανώσω το παρακάτω
mailbox, με όλα τα παλιά mail & replies από το 2000 και μετά.

--[Mutt: %mbox] [Msgs: 10928 of 10928] [New:0 Del:0 Tag:0]------------

Προς το παρόν, το mutt ζορίζεται, αλλά το ανοίγει.  Το pine σε
read-only mode κάνει περίπου 30 δευτερόλεπτα, αλλά τα καταφέρνει
μια χαρά.  Είναι αρκετός χρόνος όμως να περιμένει κανείς για να
ανοίξει ένα μόνο mailbox.

Καμιά ιδέα για να μπορώ να διαβάσω οποιοδήποτε μήνυμα, να ψάχνω σε
κάθε μήνυμα ξεχωριστά, να βλέπω τα υπάρχοντα threads, χωρίς να
χρειαστεί να στήσω web server, cgi scripts και databases;

Γιώργος.