kde3.1 beta2

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Oct 9 13:03:01 EEST 2002

On Wednesday 09 October 2002 03:22, V13 wrote:

> p.s. Στο kdebindings μου χτυπάει.. αν το συναντήσει κανείς το πρόβλημα και
> το ξεπεράσει, ας στείλει ένα mail... (gcc 3.2)

Νομίζω ότι σου χτυπάει γιατί το Kalyptus (το Engine που παράγει αυτόματα
bindings για διάφορες γλώσσες) δεν έχει προσαρμοστεί ακόμα στις αλλαγές
Qt3->Qt3.1. Λίγη υπομονή και είσαι ΟΚ. Εναλλακτικά, μπορείς να το χτίσεις με
QT3. Τα προγράμματα που είναι φτιαγμένα για QT3 είναι binary compatible με
QT3.x.