Εκτύπωση ελληνικών σε εφαρμογέςKDE

Thodoris Tsokos el99178 at mail.ntua.gr
Tue Oct 8 18:41:01 EEST 2002

Dimitris Lenis wrote:

> Προσωπικά τυπωνω πρώτα στον  ps ή καλύτερα στον pdf driver και μετά
> από το kde ps/pdf view
> τυπώνω στον εκτυπωτή.  Ότι βλέπεις στο pdfview, αυτό τυπώνεις :)
>
> Δημήτρης

Μετά από τη βοήθεια  και προτροπή του Καμενόπουλου έβαλα την qt 3.0.5 (η
νεότερη έκδοση που κυκλοφορεί τώρα νομίζω) και τυπώνω και απο K*
εφαρμογές. Παρ' όλ' αυτά ο τρόπος που λέει ο Δημήτρης (και που
χρησιμοποιώ κι εγώ πια) είναι και για μένα καλύτερο. Πάντως μια
αναβάθμιση της qt δεν είναι δύσκολη, κατέβασε το πακέτο απο την
trolltech και μέσα έχει ένα πολύ αναλυτικό README....
Καλή προσπάθεια....
-Θόδωρος.