kde 3.1

V13 v13 at priest.com
Sun Oct 6 16:19:02 EEST 2002

On Sunday 06 October 2002 15:03, Dimitrios Kamenopoulos wrote:

> dimitris at mrOizo:/usr/lib> grep FTC_SBit_Cache libfreetype.so
> Binary file libfreetype.so matches
>
> Τονίζω ότι μιλάμε για τη freetype 2 (τουλάχιστον έτσι τη λέει η SuSE),
> δηλαδή την έκδοση freetype 6.2. Παίζουν τρομερές διαφορές από τη freetype
> 1.

AHEM! .. Η freetype των X την έχει τη συνάρτηση αυτή μεσα? Το grep που σου
έδειξα βγάζει τίποτα;

> Για την ιστορία, τα διάφορα  FTC_* τα βρήκα με grep στα .h αρχεία του
> /usr/include/freetype2

Και εγώ τα βρήκα στο /usr/X11R6/include/freetype2/freetype αλλά η lib που
αντιστιχει στα include αυτά δεν τις έχει μέσα (για αυτό και έστειλα το mail).
Άσε που στο ftcache.h λεει:

  /*********             WARNING, THIS IS BETA CODE.               *********/

<<V13>>