BOH8EIA !! EKTYPWSH ELLHNIKWN STO REDHAT 7.3

spyros kordonis sgk at hellasnet.gr
Fri Oct 4 23:23:01 EEST 2002

On Friday 04 October 2002 13:24, V13 wrote:

> Τα locale σου είναι σωστά? Ελληνικά μπορείς να γράψεις? Ποια QT
> χρησιμοποιείς?

> <<V13>>

Το locale μου είναι το ακόλουθο:

LANG=en_US.iso885915
LC_CTYPE="el_GR"
LC_NUMERIC="el_GR"
LC_TIME="el_GR"
LC_COLLATE="el_GR"
LC_MONETARY="el_GR"
LC_MESSAGES="el_GR"
LC_PAPER="el_GR"
LC_NAME="el_GR"
LC_ADDRESS="el_GR"
LC_TELEPHONE="el_GR"
LC_MEASUREMENT="el_GR"
LC_IDENTIFICATION="el_GR"
LC_ALL=el_GR

Σωστό δεν είναι; Όλα είναι για Ελλάδα και Ελληνικά με εξαίρεση τα menu και τα
messages που προτιμώ να τα βλέπω στο original. Δεν νομίζω οτι υπάρχει
πρόβλημα.

Το Qt είναι qt-3.0.3-11  και χρησιμοποιώ KDE 3, σωστά δεν είναι;

με εκτίμηση

Σπύρος Κορδώνης