Topic CrossConnect

Panos panos at linuxuk.com
Thu Oct 3 16:20:02 EEST 2002

03/10/02 13:56:12, V13 <v13 at priest.com> wrote:

>Εννοείς την perl ?

  Όχι δεν εννοώ την Perl, απλώς θέλω να σου δείξω τι προβλήματα θα μπορούσανε να δημιουργηθούνε αν είχαμε άτυπες imperative
γλώσσες προγραμματισμου. Αν και εδώ πρέπει να παραδεχτώ ότι ο "αδύναμος έλεγχος τύπων" (weak type checking) της C μπορεί να
(και έχει) προκαλέσει πολλά προβλήματα.

>Ναι αλλά δεν μου είπες τι δεν καταλαβαίνεις / σε μπερδεύει στη λογική αυτή.

  Με μπερδεύει το ότι δεν μπορείς να πεις ότι το μηδέν δεν είναι μηδέν από τη στιγμή που το μηδέν είναι σταθερός αριθμός και
όχι μεταβλητή.