Topic CrossConnect

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Oct 3 14:34:01 EEST 2002

On 2002-10-03 13:45, Dimitrios Kamenopoulos <el97146 at mail.ntua.gr> wrote:
> [...]

``operator'' εννοεί, με την έννοια που ο όρος αναφέρεται σε κείμενα
που περιγράφουν προγραμματισμό.  Ο όρος "τελεστής" είναι ο  Ελληνικός
τρόπος, και αποδίδει πολύ καλύτερα το νόημα από μια αγγλική λέξη που
έχει γίνει overload για πάμπολλες σημασίες, ανάλογα με τα συμφραζόμενα.

> Εννοώ να μπορείς να ορίσεις μια κλάση Complex και στη συνέχεια τον
> τελεστή +' ώστε να γράφεις κάτι σαν
>
>	Complex a,b;
>	Complex c = a + b;
>
> Ή να ορίσεις μια κλάση fstream για ανάγνωση από αρχεία και να
> υπερφορτώσεις τον τελεστή `!' ώστε αν έχεις ένα fstream str το !str
> να σου λέει αν το str άνοιξε με επιτυχία. Το *μόνο* που έχετε στη
> Java είναι μια built-in υπερφόρτωση του τελεστή `+' για Strings. Αν
> διαφωνείς, έχεις 100 μέρες διορία να μου παρουσιάσεις μια κλάση
> Matrix που υποστηρίζει πρόσθεση μόνο με το `+'.  Δηλαδή

> [...]

Πολλές μέρες αφήνεις.  Συνήθως αυτό, όταν το βάζουν σαν C++ project
στην σχολή μου σε πρωτοετείς τους δίνουν μια βδομάδα καιρό.

Γιώργος.