Topic CrossConnect

Panos panos at linuxuk.com
Thu Oct 3 12:35:01 EEST 2002

03/10/02 10:12:34, Άγγελος Οικονομόπουλος <aoiko at cc.ece.ntua.gr> wrote:

>to idio pragma se C++ me iostreams to exeis dei pote h milas me bash to pws
>fantazesai oti 8a moiazei?

  Γιατί με άκουσες εμένα ποτέ να λέω κάτι για τη C++; Είπαμε άλλοι έχουνε τη μύγα.

>an8rwpos agrammatos, 3ulo apelekhto. toulaxiston _auth_ h paroimia kolaei
>edw pera.

  Όπως επίσης κολλάει και το όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια (αν θέλεις συνεχίζουμε
με πάμπολλες ακόμα παροιμίες - αλλά δεν πιστεύω να θέλεις να αναλωθούμε σε μία ανούσια
παροιμιολόγηση).

>κατά του ternary operator (κυρίως για θέμα
>
>(me ton kinduno na perasw gia perl programmer)
>
>metra xarakthres:
>
>if(!fopen("file")) return 1;

  Συγχαρητήρια... Το πόσο "καλή" ή "κακή" είναι μία γλώσσα ή πόσο "καλός" ή "κακός"
προγραμαμτιστής είσαι φαίνεται από το πόσο μεγάλα είναι τα προγράμματα, σε πόσους λίγους
χαρακτήρες μπορείς να έχεις μία δήλωση (statement) και από το LOC. Ευτυχώς δηλαδή που δε ζούνε
ούτε ο Turing ούτε και ο Dijkstra για να το ακούσουνε. Ιεροσυλία.