[OT] Hungarian notation

Vasilis Vasaitis vasilis at femanet.com.br
Thu Oct 3 00:07:02 EEST 2002

On Wed, Oct 02, 2002 at 11:44:35PM +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> : On Wednesday 02 October 2002 20:16, Giorgos Keramidas wrote:
> :
> : > Στο δικό μου δίσκο πάντως, για κάποιο περίεργο λόγο το "lala" έχει
> : > κυριαρχήσει ως τώρα B')
> :
> : ένα άλλο πολύ κλασσικό ελληνικό, είναι το "skata"   8-)
>
> Heh.  Tora pou to les, molis 8umh8hka to pattern pou xrhsimopoiw
> gia search sto / tou vim(1), otan thelo na bgalei to highlight
> apo hdh uparxonta searches.
>
>     /skatoules
>
> Einai melethmeno gia na grafetai grhgora me tuflo susthma :P

  (Ξέρω, ξεφεύγουμε τελείως, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ). :^)

  Έχω κι εγώ ένα πρότυπο αλφαριθμητικό γι' αυτήν την περίπτωση (αν και
όχι στον vi), και είναι το "xyzzy". Προϊόν κι αυτό, όπως και το foo,
της διεθνούς παράδοσης [0]. Ο καθένας με την ανατροφή του, τελικά.

[0] Δείτε την σχετική καταχώρηση στο jargon file για περισσότερες
λεπτομέρειες.

--
Vasilis Vasaitis
vasilis at femanet.com.br