Kile el.mo

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Oct 1 00:40:01 EEST 2002

On Tuesday 01 October 2002 00:24, Alexandros Papadopoulos wrote:
[snip]
> Ω! (oh shit σε ελεύθερη μετάφραση)
>
> Δηλαδή το ότι έχω κάνει compile πυρήνα με τον 3.2 και τον χρησιμοποιώ με
> όλα
 τα binaries που έχει φτιάξει η RH με ξερω-γω-τι-άλλη-version-gcc
> δικάζεται σαν έγκλημα κατά της ανθρωπότητας;

<fb>mono an anaferesai sth xrhsh redhat binaries</fb>

an o gcc ebgaze kernel me incompatible abi
i) den 8a eftaige o gcc alla o assembler
ii) den 8a epairnes undefined references alla to beepb be beepbeepb.

--
Don't use conditional branches as a substitute for a logical expression.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)